Japonija

Japonijoje auga nepasitenkinimas valdžia dėl Koronaviruso suvaldymo

nepasitenkinimas valdžia
Japonija. Fotografijos autorius: Manuel Cosentino

Šį pirmadienį, vienas iš didžiųjų Japonijos dienraščių “Asahi Shimbun” pasidalijo savo atlikto tyrimo rezultatais, kurie parodo, jog japonų nepasitenkinimas valdžia dėl Koronaviruso suvaldymo Japonijoje auga. Daugiausiai kritikos strėlių nutaikyta į Japonijos ministrą pirmininką Yoshihide Suga.

Atsitiktiniai Japonijos gyventojai per savaitgalį buvo apklausiami telefonu ir rezultatai gali kiek nustebinti. Net 80 procentų respondentų teigia, jog Japonijos valdžia per lėtai sureagavo į naująją Koronaviruso bangą kuri Japonijoje prasidėjo dar pernai metų gruodžio mėnesį.

Lyginant su gruodžio mėnesio panašaus tyrimo rezultatais – mažiau japonų palaiko Yoshihide Sugos vedamą kabinetą. Gruodžio mėnesį 39 procentai tiriamųjų išreiškė savo palaikymą, o sausį šis skaičius krito iki 33 procentų. Tuo tarpu asmenų, kurie yra nepatenkinti Yoshihide Sugos kabinetu ir vykdomais veiksmais, skaičius augo. Gruodžio mėnesį nepatenkinti buvo maždaug 35 procentai tiriamųjų, o sausį šis skaičius pakilo jau iki 45 procentų.

Japonijos įstatymų leidėjų opozicija taip pat nėra patenkinta Yoshihide Sugos vadovavimu. Pagrinde kritika yra žėriama todėl, kad Suga yra pernelyg nedaugžodžiaujantis apie esmines šių dienų Japonijos problemas – Koronaviruso suvaldymą ir artėjančias Tokijo Olimpines Žaidynes.

„Go To Travel“ kritika

Papildomai kritikos Japonijos valdantiesiems pažėria ir kritikai. Vis dažniau minima, jog Yoshihide Suga per daug užtruko kol susiprato, jog yra būtina stabdyti “Go To Travel” kampaniją (liet. Keliaukit).

Kampanijos „Go To Travel“ logotipas

Natūralu, jog po pirmosios karantino bangos, buvo siekiama, jog turizmas ir maži verslai Japonijoje kuo greičiau atsigautų. Siekiant tai paspartinti, buvo pradėta “Go To Travel” kampanija kurią kritikai praminė “Go To Trouble” (liet. Keliaukit ieškoti problemų). Šios kampanijos metu keliautojams buvo siūlomos įvairios nuolaidos, pavyzdžiui, net 50 procentų nuolaidų paketai kuriuose įskaičiuojamos nakvynės.

Nors tokia kampanija ekonominiu atžvilgiu ir atrodo veiksminga, tačiau problema buvo tame, jog tai galimai paspartino dar vieną Koronaviruso bangą Japonijoje kuri atnešė didesnius nuostolius nei naudą.

“Akivaizdu, jog ši kampanija buvo problematiška. Visų pirma, tai galimai padėjo Koronavirusui plisti šalyje kuomet žmonės keliavo ir pernešė virusą. Antra, tai paskleidė tarp gyventojų mintį, jog galime atsipalaiduoti, kas tikrai nedavė naudos” – teigia infekcinių ligų specialistas ir Showa Universiteto Ligoninės profesorius Yoshihito Niki.

Nepaisant fakto, jog kampanija „Go To Travel“ buvo sustabdyta vėlyvą gruodžio mėnesį, jos padariniai ir nepasitenkinimas valdžia Japonijoje išlieka.

Skaitykite toliau:

Marius Vilūnas
Interesų sritys: Kinija, ekonomika, šalių įvaizdis
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarų (-ai)
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus

Daugiau:Japonija