Mokslas ir ITPietų Korėja

„Petpuls“ šunų apykaklės verčiančios lojimą

Petpuls šunų apykaklės
Petpuls šunų apykaklė

Startuolis iš Pietų Korėjos „Petpuls“ sėkmingai skinasi kelią tarp šunų mylėtojų. Įmonė sukūrė specialias apykakles šunims kurios parodo augintinių nuotaiką – tam sužinoti yra naudojamas šuns lojimas ir dirbtinis intelektas.

Apykaklė yra surišama su savininko išmaniuoju telefonu ir ten yra matoma įvairi informacija. Pavyzdžiui – šuns nuotaika, fizinis aktyvumas ar miego grafikas. Pačios apykaklės veikimo principas yra gan paprastas – užfiksuotas šuns lojimas yra apdorojamas išmaniajame telefone ir ten algoritmų pagalba yra ieškoma garso atitikmenų duombazėje. Pati duombazė nėra maža, kadangi buvo pradėta pildyti dar 2017-aisiais metais ir turi virš 10 tūkst. skirtingų įrašytų įrašų, kuriuos įrašė 50 skirtingų veislių šunys.

„Petpuls“ programėlė skirta išmaniesiems telefonams. Fotografijos autorius: Dogster

Radus artimiausią atitikmenį, šuns savininkui yra parodoma, šuo pagal lojimą labiausiai jaučiasi laimingas, ramus, nerimastingas, piktas ar tiesiog liūdnas.

Kaip teigia „Petpuls“ marketingo vadovas Andrew Gil, „šis įtaisas mūsų augintiniams duoda žmogišką balsą, kurį mums telieka suprasti“.

„Petpuls“ šunų apykaklės demonstracinis filmukas

Pasak Seulo nacionalinio universiteto vykdytą tyrimą, ši apykaklė išties veikia ganėtinai tiksliai – vidutiniškai apie 90 procentų užfiksuotų lojimų atitinka augintinių nuotaikas.

„Ji išties jaučiasi laiminga kuomet esu namuose ir vos tik išvykstu – nerimastinga ir liūdna. Kas mane nustebino, jog ji jautėsi pikta kuomet pralaimėjo žaidimą prieš mane. Visai lyg žmogus.“ – pasakoja viena iš apykaklės testuotojų, Moon Sea-mi.

„Petpuls“ marketingo vadovas Andrew Gil prideda, jog „Pasaulinės pandemijos metu žmonės vis dažniau įsigyja ir į savo šeimas priima šunis. Liūdna, tačiau dalis jų nepritampa šeimoje ir yra atiduodami. Manome, jog „Petpuls“ gali atlikti labai svarbų vaidmenį šios pandemijos metu – gali padėti šeimininkams geriau suprasti šunis ir taip pagerinti jų tarpusavio ryšį.“.

Tokį Andrew Gils pareiškimą patvirtina ir Euromonitor pateikti duomenys. Gyvūnų priežiūros prekių rinka 2020-aisais metais paaugo net 34 procentais ir dabar siekia 140 mlrd. JAV dolerių, kas išties reiškia, jog augintiniai namuose yra vis dažnesnis reiškinys.

Skaitykite toliau:

Marius Vilūnas
Interesų sritys: Kinija, ekonomika, šalių įvaizdis
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarų (-ai)
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus