Kultūra ir menasPietų Korėja

Pietų Korėjoje auga amatininkų alaus populiarumas

amatininkų alaus populiarumas

Nors Pietų Korėjos alaus industrija vis dar yra valdoma masinės gamybos alaus kompanijų, vis daugiau dėmesio sulaukia ir nepriklausomos, mažesnės alaus daryklos. Pagal parduotuvių tinklo CU duomenis, amatininkų alaus pardavimai auga itin sparčiai, o vien 2020 metais, palyginti su praėjusiais metais, pardavimų skaičius išaugo beveik 500 procentų.

Alaus pardavimo statistika

Panašu, kad šiais metais augimo tendencija tęsiasi, nes pardavimai birželio 21 dieną, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 239,2 proc. Įdomu tai, jog bendras alkoholio pardavimas 2019 metais padidėjo tik 12,3 proc., tačiau amatininkų alaus pardavimai išaugo 220,4 proc.

Teigiama, kad amatininkų alaus pardavimų šuolį paskatino Pietų Korėjos aukščiausios kokybės alaus gamintojui „7Brau“, bendradarbiaujant su „Daehan Flour“, pagamintu „Gompyo“ alumi. Po pasirodymo prekybos centruose pernai gegužę, šis alus tapo itin populiariu ir balandžio mėnesį savo pardavimais aplenkė tokius alaus prekinius ženklus kaip „Cass“ ir „Terra“.

Pagal Hwang Ji-hye, internetinės alaus platformos ir rinkodaros bendrovės „BePlat“ generalinis direktorių:

„Alaus pramonė greitai keičiasi, ypač nuo praėjusių metų alkoholinių gėrimų mokesčio įstatymo pakeitimo, pereinantį į priklausantį nebe nuo vertės, o stiprumo, suteikiant amatų alaus gamintojams kainų konkurencingumą. Tada taip pat atsirado koronaviruso pandemija, kuri privertė žmones nebevalgyti restoranuose ir paskatino žmones nusipirkti alaus parduotuvėse“

Remiantis Korėjos amatų aludarių asociacijos skaičiavimais, vietinė amatininkų alaus rinka pernai išaugo iki 118 mlrd. vonų. Asociacija taip pat teigė, kad rinka iki 2023 metų turėtų išaugti iki 370 milijardų vonų. Hwang taip pat teigė, jog seniau žmonės buvo patenkinti masiškai gaminamų alaus prekinių ženklų skoniu, tačiau dėl augančio importuojamo alaus prekinių ženklų bei žmonių keliavimo į užsienį, žmonių skonis keičiasi ir tampa vis labiau įmantresnis.

Amatininkų alus Pietų Korėjoje

„Jeju Beer Company“ – alaus gamintojas, gaminantis „Jeju Wit Ale“ ir „Jeju Pellong Ale“, užimantis maždaug 28 procentus šalies amatininkų alaus rinkos, pastaraisiais metais taip pat džiaugėsi vis didesniu populiarumu. Šio gamintojo alaus pardavimai išaugo nuo 2,2 mlrd. vonų 2017 metais iki 15,1 mlrd. vonų 2019 metais, o galiausiai 2020 metais beveik padvigubėjo iki 33,5 mlrd. vonų.

„Jeju Beer Company“ išskirtinis bruožas – alaus darykla savo tapatybės dalimi apima ir pietinės kurortinės Jeju salos buvimą populiaria atostogų vietą, gamindami prekes ir užkandžius, taip pat siūlydama ekskursijas savo alaus darykloje. Praėjusiais metais šis gamintojas taip pat tapo pirmuoju vietos amatininkų alumi, patekusiu į „Kosdaq“ – Pietų Korėjos biržos prekybos valdybą.

Įdomu yra tai, jog iki 2011 metų alkoholio įstatymas nurodė, kad alaus daryklos, norėdamos gauti licenciją, kasmet turi pagaminti daugiau nei 1 milijoną litrų alaus, o tai uždarė duris visoms alaus darykloms, išskyrus dvi didžiausias alaus daryklas. Galiausiai šis skaičius buvo sumažintas iki 150 000 litrų, padidinant skaičių daryklų, kurios galėjo gauti licencijas.

Skaitykite toliau

Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarų (-ai)
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus