
Galima teigti, jog šie, 2020-tieji metai, lyginant su pastaraisiais, „numetė“ vieną didžiausių iššūkių žmonijai. Oficialiai dar yra likusių šalių kuriose nebuvo paskelbta Koronaviruso atvejų, tačiau drąsiai galime teigti, jog visas pasaulis susidūrė su šiuo iššūkiu. Didžioji dalis žmonių turėjo pristabdyti savo gyvenimo tempą ir likti namuose. Būtent saviizoliacija ir artimo kontakto vengimas privėdė prie to, jog dažno asmens gyvenimas visiškai pasikeitė ir teko atsisakyti dalies senų malonumų. Pasaulinė pandemija palietė ne tik asmenis, o ir verslus, įmones, šalių ekonomikas.
Dabar, jau supratus kaip veikia virusas ir sėkmingai pradėjus jį kažkiek kontroliuoti, didžioji dalis šalių po truputį grįžta į senas vėžes. Tiesa, didelė dalis apribojimų išlieka ir žmonėms dar nėra leidžiama gyventi lyg prieš viruso plitimą. Taivano oro linijos „EVA Airways Corp“ sumąstė originalų būdą kaip žmonėms leisti pasijusti lyg prieš Koronaviruso pandemiją, o taip pat ir gelbėti savo oro linijų finansinę būklę. „EVA Airways Corp“ pardavinėjo skrydžio bilietus į niekur. Šį šeštadienį, rugsėjo 19-tą dieną, įvyko skrydis į niekur.
Kaip vyko skrydis į niekur?
Rugsėjo 19-tą dieną, Taivano oro linijų „EVA Airways Corp“ lėktuvas pakilo iš Taipėjaus Taojuano tarptautinio oro uosto (angl. Taipei Taoyuan International Airport). Neeilinei kelionei į niekur pasiryžo maždaug 120 keleivių.
Lėktuvas pakilęs iš oro uosto nukeliavo iki Džedžiu salos (kor. 제주도, jeju-do; angl. Jeju) priklausančios P. Korėjai. Pasiekęs salą, lėktuvo pilotas praskrido aplink salą, leido keleiviams pasidžiaugti vaizdu per rūką ir grįžo atgal į Taojuano tarptautinį oro uostą.

Keleiviai liko labai patenkinti tokia kelione, kuri realiai pasibaigė ten, kur ir prasidėjo. Dalis keleivių net vilkėjo tradicinius Pietų Korėjos drabužius, norėdami paminėti tokį neeilinį skrydį.
Jaučiau, jog jau ganėtinai ilgai neskridau į kitą šalį. Manau, kad toks skrydis yra labai ypatingas. Labai džiaugiuosi, kad pasinaudojau šiuo pasiūlymu.
Kodėl skrydis į niekur buvo reikalingas?
Griežti apribojimai neleidžiantys iškeliauti iš Taivano lėmė, jog tarptautinių skrydžių iš Taivano sumažėjo 97.5%. Natūralu, jog oro linijų atstovai turėjo imtis priemonių, kad išgelbėtų verslą.
Beveik visiškas skrydžių sustojimas reiškė, jog oro linijos negauna jokio pelno, o lėktuvų pilotai praras teisę valdyti lėktuvus, kadangi po ilgos petraukos be skrydžių, pilotai praranda savo įgūdžius ir turi laikyti teises dar kartą.
Kita tokios avantiūros priežastis – leisti keleiviams bent kuriam laikui pamiršti pasaulinės pandemijos sukaustytą gyvenimo būdą ir grįžti į tokių apribojimų nevaržomus laikus.
Būtina paminėti, jog tai nėra pirmasis skrydis į niekur kurį vykdo šios Taivano oro linijos. Rugpjūčio 8-tą dieną, Tėvo dienos proga, buvo vykdomas skrydis į niekur, tačiau tąkart pagrindiniu kelionės aspektu buvo pabrėžiami tiekiami patiekalai skrydžio metu, kuriuos gamino profesionalus šefas.